Ons verhaal

HONL richt zicht op het maken van (redactioneel) hoogwaardige content en op een effectieve distributie daarvan via social en digital kanalen, mobiel en de brievenbus.

Als content marketing bureau van Sanoma kunnen we naast de owned en earned kanalen ook de media en community’s inzetten van Sanoma en SBS om nog meer consumenten te bereiken met de content, interactie met ze aan te gaan, merkvoorkeur te creëren en uiteindelijk van consumenten echte merkambassadeurs te maken.

must have contentWij geloven in liefde tussen mens & merk

Wij zijn Head Office NL, partners in content marketing. Wij helpen merken met creatieve content-belevenissen om de interactie met & merkvoorkeur van uw doelgroepen te vergroten, en om uw merkambassadeurs te activeren.

Wij bouwen aan relaties door bijzondere en positieve klantervaringen. Doel? Relevante interactie en customer loyalty. Waarom? Omdat wij geloven in relaties (soms zelfs liefde) tussen mensen en merken, in ambassadeurs en in levendige community’s. Omdat wij weten wat de kracht van oprechte, relevante content is. Next-level marketing; verbindend in plaats van vervelend. En daar hebben we al meer dan twintig jaar ervaring in; relatiebouwers, sinds 1995. Maak er gebruik van.

In your customer’s mind

Uw doelgroep is onze uitdaging, uw customer journeys zijn ons huiswerk. Wij duiken ‘in your customer’s mind’, met een scherp oog voor wat uw doelgroepen beweegt. Nieuwsgierig, openhartig en dichtbij.

Wij zijn echte merk- en relatiebouwers. We zijn van alle touchpoints thuis, en hebben speciale focus voor de kracht van content marketing op het gebied het creëren van interactie, merkvoorkeuren en (en dat is ook onze heritage) het bouwen aan customer loyalty. Wij zoeken haarfijn uit welke content en kanalen echt werken om mensen een relatie met uw merk te laten opbouwen. Wij bouwen aan uw positie in een passend contentdomein, laten uw community groeien, creëren interactie en zorgen dat uw merkambassadeurs tot volle wasdom komen.

Definitie Content Marketing

Content marketing is een marketingtechniek waarbij het maken en verspreiden van content centraal staat.
De content heeft als doel om nieuwe relaties aan te gaan en bestaande relaties te versterken ten einde marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken.

Relevante content voor elk moment

Uw content verdient een goede mix tussen planning en actualiteit. Creatief, slim, relevant en multimediaal. Van prachtige magazines en innovatieve digitale platformen tot inspirerende video’s en verhelderende gesprekken op social media. Gebaseerd op een drietal contentvormen:

  1. Must-have content: Dit is content die altijd relevant is, die past bij uw merk en een primaire behoefte invult voor uw doelgroep. Een belangrijke basis; noem het uw content-heartbeat. Vanuit uw merk, uw verhalen, uw domein, uw propositie, etc. En daardoor prima in een contentplanning te vatten.
  2. Proactieve content: Op basis van voorspelbare en vaste gebeurtenissen maken we content om te distribueren op dat moment dat het echt relevant is. Denk bijvoorbeeld aan sportevenementen, feestdagen en events die bij uw specifieke merk passen. Ook deze vorm nemen we mee in een contentplanning.
  3. Real-time content: Hierbij spelen we direct in op de actualiteit. Vanuit uw community, en ook daarbuiten. Nieuws en social media zijn belangrijke bronnen. Actief -> constateren en inhaken; snel en creatief. Nauwelijks te plannen; en daardoor uitdagend.

Storytelling: de kracht van uw verhalen

Storytelling is belangrijk om uw merk een eigen gezicht te geven. Goede verhalen maken een merk sympathiek. Een goed verhaal raakt en activeert. Een goed verhaal is een beleving, wordt gedeeld, meegebouwd en onthouden. Elk merk is een bron van verhalen, gesprekken en inspiratie. Wij helpen om de verhalen in uw community te vinden, maken, vertellen en delen. Story’s vanuit het hart van uw zaak. Authentiek en passend bij uw merk. Wij helpen u graag met het ontdekken, creëren en vertellen van uw verhalen. Daag ons gerust uit.