Aanpak

Jazeker, we gaan op stage

Uw briefing is ons startpunt, uw merkwaarden zijn onze uitgangspunten, uw doelgroep is onze uitdaging. Wij werken graag samen met u. Om ons optimaal te verdiepen lopen we liefst een dagje stage bij onze klanten. We worden eigenlijk een beetje uw collega’s, en raken geïnspireerd door uw verhalen. Wij leren u kennen, uw merk, uw doelgroepen, uw uitdagingen, uw kansen. Noem het: positive brainpicking. En uiteraard gaan we ook de boer op. Uw doelgroep opzoeken en met ze praten. Zoeken naar hun voorkeuren. En ontdekken wat ze waardevol vinden. Ook maken we gebruik van onderzoek en data. Alles voor de beste inzichten. Klaar voor een creatieve start.

We love bijzondere oplossingen

We maken van brainstormen een feest. En reken maar dat we met vindingrijke concepten en ideeën komen. Strategisch stevig gefundeerd -dat zeker- en ook bruikbaar en relevant. Bijzondere concepten. Soms technologische hoogstandjes. En altijd content die hout snijdt, raakt en verleidt tot activatie. Via die kanalen die uw doelgroep belangrijk vindt. In tekst, beeld, geluid, ervaringen, meningen, services. Uiteraard zoeken we graag onze creatieve grenzen op. Online ��n offline. Elke case uniek.

En, creatief bedacht = slim in praktijk gebracht   

We bepalen voor elk concept, doel en doelgroep de juiste content en kanalen. Noem het een contentplan. Praktisch en passend bij uw merk en uw doelstellingen. Van strategie tot uitvoering en analyse. We gebruiken tools en inzichten om onze content en dragers continu te verbeteren. We nemen u alle werk uit handen.

Wij verkennen nieuwe mogelijkheden

Nieuwe mogelijkheden
Jazeker, we blijven altijd scherp

Wij zorgen dat u en uw klanten meer dan tevreden zijn. Daarom toetsen we onze ideeën en content veelvuldig. De uitkomsten daarvan -meevallers en tegenvallers- gebruiken we voor verbetering. Omdat we uw merk continue relevant en inspirerend willen laten zijn. Zo ontstaat wat ons betreft een duurzame relatie.